Gyakran ismételt kérdések

TERMÉKEINK

Kérdése van oldalunk használatával vagy a megvásárolandó termékkel kapcsolatosan? Nézzen körül a gyakori kérdések közt, bízunk benne megtalálja a keresett válaszokat.

A “Szellőzéstechnika, ventilátorok” témakörben általános szellőzéstechnikai információkat és készülék választási tanácsokat talál. Nézze át szakmai oldalainkat is vásárlás előtt, így biztos hogy az Ön számára legmegfelelőbb készüléket fogja megvásárolni. A “Webáruház használata” fül alatt a rendeléssel, szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdésekre talál választ.

Milyen termékek találhatóak webáruházunkban?

Webáruházunkban a légtechnikai és szellőztetéssel kapcsolatos termékek széles kínálata megtalálható.

Ipari ventilátorok közül a nagy teljesítményű, robbanásbiztos, tetőre szerelhető vagy a magas hőmérsékletre tervezett ventilátorok és a beszerelésükhöz szükséges csövek, idomok, zsaluk és rácsok széles kínálata megtalálható termékeink közt.

Lakossági és háztartási felhasználásra, (tipikusan fürdőszoba-WC szellőztetésre) az olcsó ventilátortól egészen a magas minőségű, alacsony fogyasztású és halk ventilátorokig minden megtalálható webáruházunkban.

Nyáron elviselhetetlen a meleg? Nézzen körül hűsítő ventilátoraink között, ahol talál mennyezeti, oldalfali, vagy padlóra helyezhető ventilátorokat. Ezek segítségével kellemes közérzet biztosítható a lakásokban és ipari létesítményekben, üzletekben kánikula idején.

Télen kandallóval fűt? Kandalló ventilátoraink biztosítják a meleg levegő eljuttatását a lakás többi részébe, így a téli időszakban költséghatékonyan és komfortosan kifűthető az egész lakás. A kandalló fűtéshez minden szükséges kiegészítő megtalálható kínálatunkban.

Hogyan lehet a termékek ellenértékét kifizetni a webáruházban?

A megrendelt ventilátorokat vagy kiegészítő termékeket a következő módokon lehet kifizetni:

Utánvéttel a csomag kiszállításakor. Ebben az esetben a futárnak kell kifizetnie a megrendelt áru ellenértékét. A számlát a csomagban találja.

Bankkártyával. Webáruházunkban lehetősége van bankkártyával is fizetnie a K&H Bank biztonságos fizetési felületén keresztül. További információk a biztonságos bankkártyás fizetésről:
Az elfogadott kártyatípusok:
MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
VISA, VISA Electron

Banki utalással. Amennyiben Ön banki utalással szeretné kiegyenlíteni a vásárlás ellenértékét, arról díjbekérőt küldünk email-ben. Ez alapján indíthatja az átutalását, majd az utalás megtörténte után és a díjbekérő összegének jóváírása után futárral küldjük a termékeket.

Személyes átvétel esetén készpénzzel is fizethet irodánkban a termékek átvételekor.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Igen, webáruházunkban a termékek megrendeléséhez az előzetes regisztráció nem szükséges.

Visszatérő vásárlóinknak azonban előnyös lehet, így nem kell minden rendelésnél megadniuk a számlázási és szállítási adataikat, valamint az eddigi rendelések is megtekinthetőek regisztráció után. A regisztrációs folyamat a rendelés elküldésének folyamatában elvégezhető.

Milyen adatokat kell megadni regisztráció során?
Csak olyan adatok megadása kötelező a regisztráció és a rendelés során, amelyek a kapcsolattartáshoz és a szállítási, számlázási adatokhoz szükségesek. A hibásan megadott szállítási és számlázási adatokból eredő szállítási késedelemért és többletköltségért nem vállalunk felelősséget!

További információ adatkezelésünkről: Szállítási és vásárlási feltételek

Mennyi idő alatt szállítják ki a termékeket?

Gyakran ismételt kérdésekTermékeink elérhetőségét az adott termék oldalán feltüntetjük. Ez alapján a kiszállítási idők a következők szerint alakulnak:

  • Raktáron található: Szállítás 1-2 munkanapon belül
  • Pontos raktárkészlet információ nem elérhető: Egyes gyártók nem tudnak pontos raktárkészlet információt szolgáltatni, de készletet tartanak. Ebben az esetben a szállítási idő 1-5 munkanap lehet
  • Webáruházon keresztül nem rendelhető: A termék vagy ideiglenesen elfogyott, vagy olyan jellegű amire egyedi szállítási ajánlatot kell adnunk. Ez esetben egy űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba velünk, hogy a termék szállításának pontos időpontját megadjuk.

Kaphatok egyedi kedvezményt?

Természetesen!

Webáruházunkban az alábbi kedvezményekkel vásárolhatnak ügyfeleink:

– A termékek leírásánál feltüntettük az elérhető kedvezményes árakat amennyiben Ön több darabot szeretne vásárolni. Ezeket a kedvezményeket rendszerünk automatikusan számolja a termék kosárba tételekor.

– Hírlevelünkre feliratkozó vagy a Facebook oldalunkat követő ügyfeleink egyedi kedvezményekben részesülnek, amelyeket kuponok formájában biztosítunk, valamint első kézből értesülnek akciós árainkról.

– Viszonteladó üzleti partnereinknek nagykereskedelmi árakat biztosítunk.

Meddig módosítható a rendelésem?

A rendeléseket módosítani a csomag lezárásáig lehetséges.

Amennyiben a számlázási vagy a szállítási adatokban illetve a rendelt termékekben történik változás, kérjük minél előbb email-ben értesítsenek minket, hogy kollégáink a kért változtatást a csomag feladása előtt elvégezhessék.

Hogyan kapom meg az ÁFA-s számlát?

Minden rendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki vevőinknek. Az eredeti számlát minden esetben a csomag tartalmazza, ezért kérjük figyelmesen bontsák ki a csomagokat és a számlát szükség esetén továbbítsák a pénzügyi osztály felé.

Átvettem a csomagot és rossz termék volt benne. Mi a teendő?

Ilyen esetben kérjük vegye fel velünk  a kapcsolatot email-ben vagy telefonon, hogy a termék cseréjével kapcsolatos teendőket megbeszélhessük.