Vásárlási feltételek (Általános Szerződési Feltételek)

A jelen Általános Szerződési Feltételek a webáruházban és minden más módon leadott megrendelések teljesítésével és szállításával kapcsolatosan alkalmazandó.

A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei

A VENTILÁTORBOLT webáruház felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén kiválaszthatja az Önnek megfelelő terméket.
A webshopban található termékek között a “TERMÉKEK” menüpont segítségével böngészhet. A menüpont alatt először az áruházban található kategóriákat láthatja. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti a termékek rövid leírását, árát, egyéb választható tulajdonságait. Az ár feltüntetése bruttó értékben történik, a jelenleg hatályos 27%-os ÁFA-t tartalmazzák. A ”KOSÁRBA” gombra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lapozhat.

Az “Akciós termékek” kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható.

Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a “RÉSZLETEK” ikonra. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Lehetőség van keresésre is. Egyszerű keresés esetén csak a kereső szót kell megadnia és ha valamely termék megfelel ennek, akkor a rendszer megjeleníti. Összetett keresés esetén a kereső szó mellett megadhatja, hogy melyik kategóriában és a termék mely tulajdonságában kíván keresni. A keresés eredményeképpen a termékek ugyan úgy jelennek meg, mint a “Termékek” menüpont esetén. Ugyan úgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is.

A kosár tartalmát a “KOSÁR” menüpont segítségével is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a “PÉNZTÁR” gombra.

Megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a “REGISZTRÁCIÓ” menüpont alatt találja. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

Belépést a “BEJELENTKEZÉS” ablak segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a bejelentkezés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik a felhasználó neve és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.

Ha kosár oldalon a “PÉNZTÁR” gombra klikkel és már előzetesen belépett, akkor eljut a “FIZETÉSI MÓDOK ÉS RENDELÉS FELADÁSA” oldalra, ahol ki tudja választania a Önnek leginkább megfelelő lehetőségeket. Ha elkészült, nyomja meg a tovább gombot. Ekkor megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, melyet ellenőriznie kell. Ha minden rendben van, akkor a “RENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a “HIVATKOZÁS ” menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az adott áruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. A megrendelést a “FIÓK KARBANTARTÁSA” menüben bármikor ki is nyomtathatja.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését a webáruházon keresztül eljuttatja Ügyfélszolgálatunkra. Megrendelése csak akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A “Kapcsolat” menüpontban megtalálja Ügyfélszolgálatunk elérhetőségi adatait. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.
A termékek tulajdonságaiban és árában történt elírás esetén az eladó megtagadhatja a teljesítést illetve törölheti a rendelést.

Át nem vett rendelések, szerződésszegés a Vásárló részéről

Jelen szerződés értelmezésekor szerződésszegésnek minősül az az eset, amikor a Vásárló nem veszi át az általa megrendelt Terméket, valamint elállási szándékát sem jelzi a Vállalkozás felé.

A Vállalkozás és a Fogyasztó (Vásárló) között ugyanis a Honlapon leadott megrendelést követően elektronikus úton kötött adásvételi szerződés jön létre. Ezen szerződés alapján a Fogyasztó (Vásárló) a vételár kifizetésére, a dolog átvételére köteles, valamint köteles együttműködni a Vállalkozással és tájékoztatni őt minden olyan lényeges körülményről, ami a szerződés teljesítésével kapcsolatos (Ptk. 6:215. § és Ptk. 6:62. (1) §).

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a megrendelt Terméket, úgy a Vállalkozás választása szerint

  1. azonnali hatállyal felmondja a szerződést, vagy

  2. akár harmadszor vagy negyedszer is megkísérli a Termék kiszállítását, abban az esetben, ha a második kiszállítási kísérlet sem vezetett eredményre és/vagy a Vásárló nem működött együtt.

A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy a fentiekben körülírt sikertelen ki-, és visszaszállítási költséget kötbérként érvényesítse a Vásárlóval szemben.

Amennyiben Ön korábban már a megrendelt Terméket – legalább kettő alkalommal – nem vette át (az elállási jog gyakorlását kivéve), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza a Vállalkozáshoz, a Vállalkozás a vételár és a kiszállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti a megrendelés teljesítését. A Vállalkozásnak jogában áll visszatartani a Termék(ek) átadását, amíg meg nem győződik arról, hogy Ön a Termék árát sikeresen megfizette az elektronikus fizetési megoldás igénybevételével (beleértve azt az esetet, amikor az átutalással fizetett termék esetén a Vásárló tagállama szerinti pénznemben utalja át a vételárat és az átváltás, valamint a banki költségek miatt a Vállalkozáshoz nem érkezik meg a vételár és a szállítási díj alapján meghatározott összeg). A Vállalkozás a vételár kiegészítésére hívja fel a Vásárlót, ha a Termék árának megfizetésére nem teljes mértékben került sor.

Az elállás joga

Megrendelése során a Fogyasztó élhet a 45/2014 (II.26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. A webáruházban leadott megrendelések esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az átvétel dátumát bizonyítja a futárszolgálat szállítójegyzéke.  A Fogyasztó az elállás igényét írásban, ill. elektronikus úton köteles jelezni Eladó felé, a www.ventilatorbolt.hu felhasználói felületén, illetve az [email protected] e-mail címen. Elállásnál az Eladó köteles a Fogyasztó által kifizetett termék összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni.

Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Fogyasztó viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Vevőt nem terheli költségviselés abban az esetben, amennyiben a kiszállítást megelőzően áll el a szerződéstől.

A vásárlástól való elállás joga nem érvényesíthető a következő esetekben:

  • A vásárló nem természetes személy
  • A megrendelt terméket a vásárló személyesen vette át az eladó telephelyén
  • A megrendelést a vásárló nem a webáruházon keresztül adta le, email-ben, telefonon vagy személyesen rendelte meg a termékeket
  • A megrendelt terméket a Fogyasztó kérésére külföldi importból kell beszerezni vagy gyártatni kell.

Amennyiben a Fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt (ideértve például a kézikönyveket, dokumentációt). Ha a Fogyasztó a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg átadott tételt, az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel. Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Fogyasztót terhelik. Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, illetve a termék kipróbálását meghaladó használatból eredő esztétikai vagy egyéb sérülések következtében történő értékcsökkenés megtérítését.

Termékek cseréje, visszavétele jogi személyek számára

Termékeink cseréjét vagy visszavételét csak abban az esetben tudjuk elvégezni, ha arról előzetesen cégünkkel megegyezés született és a termék nem egyedi és minőségromlás nem érte.

A visszaszállítás általános feltételei

A reklamációs, illetve visszaszállítási igény bejelentése, és elbírálása:

  • a Vevő az áru-visszavételi igényét írásos formában kell jeleznie

A visszaszállítás költségei

  • A Vevő által visszavételre felajánlott, és az ONIXCOM Kft. által visszavásárlásra elfogadott áru visszaszállítási költségét Vevő fizeti.
  • Az ONIXCOM Kft. hibájából eredő (téves azonosítás, cikkszám és darabszám elírás stb.) visszaszállítás költségeit cégünk állja.
  • Gyártói visszahívás esetén a szállítás költsége cégünket terheli
  • A fenti estek mindegyikét írásban dokumentálni szükséges.

A visszaszállított áru ellenértékének megtérítésére abban az esetben kerülhet sor, amennyiben:

  • belső bizonylat (szállítólevél, számla), mely igazolja, hogy a Vevő az árut az ONIXCOM Kft-től vásárolta
  • a Vevőnek nincs határidőn túli lejárt számlatartozása
  • a visszaszállított áru eredeti – feliratoktól és ragasztástól mentes – csomagolásban van, hibátlan, sérülésmentes, nem használt
  • a termék nem a Vevő egyedi kérésére lett beszerezve, vagy külföldi gyártótól rendelve
  • téves szállítás történt 

A visszavásárlás (jóváírás) összegének meghatározása:

  • a vásárlás értékének 100 %-a fizethető vissza, amennyiben belső hibából eredő téves szállítás történt
  • a vásárlás értékének 70 %-a fizethető vissza, ha a Vevő tartozásait határidőre kifizeti, és a termék más Vevő felé értékesíthető
  • egyedi termékeket nem áll módunkban visszavételezni

Az áru visszavétel szabályai

  • az átadás napjától számított 30 naptári napnál régebben vásárolt áru nem vásárolható vissza
  • a visszavétel és a garanciális ügyintézés alapfeltétele a számla és/vagy szállítólevél, garanciajegyet igénylő termékek esetén a garanciajegy megléte

Árak és termék paraméterek módosítása

Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található termékeket, anyagokat illetve az azokhoz tartozó árakat. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért az Eladó felelősséget nem vállal. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük! Eladó nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

Egyedi termék és nagy összegű rendelések kezelése

Az eladónak joga van a rendelés bruttó végösszegének 50%-át biztosítékként a vevőnek kiszámlázni a vevő rendelése alapján, amennyiben a rendelt terméket külföldről kell behozatni, vagy a rendelt árut a vevő külön kérésére kell legyártatni ill. a rendelés összértéke 100.000Ft fölött van. A biztosíték összege a vevőnek nem jár vissza, ha a vevő eláll a vásárlástól, vagy a vevő hibájából az ügylet meghiúsul. Amennyiben az eladó hibájából hiúsul meg az ügylet, úgy az eladó köteles a biztosíték összegét a vevőnek visszafizetni.

A megrendelt termékek kiszállítása

Az aktuális szállítási költségeket a webáruházunk “Áruátvétel” menüpontja alatt lehet megtekinteni.

A szállítási költséget rendszerünk automatikusan számolja a megrendelés függvényében. Az 1m-nél hosszabb és 30kg-nál nehezebb termékekre külön szállítási költség vonatkozik amelyet rendszerünk számol vagy ajánlatot adunk rá a megrendelés után.

Csomagpontra nem tudjuk teljesíteni a nagyméretű termékek kiszállítását, valamint a megrendelés értékhatárától függő ingyenes szállítás sem vonatkozik a nagyméretű termékekre és bizonyos termékkörben szereplő készülékekre!

A megadott szállítási határidők tájékoztató jellegűek, akadályoztatásunk esetén attól eltérhetünk (pl. gyártói/beszállítói késedelem). Szállítási késedelem nem jogosít a megrendelés törlésére vagy kártérítési igényre. Vis major, illetve olyan esemény és körülmény esetére, amely a megrendelés teljesítésének menetét megzavarja, kár- és költségtérítési felelősségünket kizárjuk.

Tartós akadályoztatás esetén az eladó fenntartja a jogot arra, hogy felfüggessze a szerződések teljesítését, illetve, hogy azokat részben vagy teljes egészében felmondja. Ez esetben kártérítés követelésének nincs helye és ez a leszállított áruk árának megfizetése alól sem mentesít.

Az ONIXCOM Kft. késedelme esetére a késedelemmel érintett termékár (termékrész) maximum 5 %-ig fogad el kötbér-, illetve kárigényt és csak abban az esetben, amennyiben erről a Felek írásban megállapodtak. Ezt meghaladóan minden további kötbérre vagy kárra vonatkozóan, beleértve az ún. „következményi károkat” is, minden további felelősséget cégünk kizárja. A Megrendelő nem jogosult az általa megrendelt termékek vételárába beszámítani semmilyen követelését, így kártérítési igényét sem.

A megrendelt termékek esetleges sérüléseit a vevő a kiszállításkor kötles ellenőrizni és amennyiben a szállításból adódó sérülést tapasztal a terméken, köteles a szállító céggel jegyzőkönyvet felvetetni a káreseményről. Ennek elmulasztása esetén az Eladótol nem kérheti a termék cseréjét vagy javítását.

Szavatosság, garancia

A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását áruházunk felé!

A jótállás időtartama, ha a fogyasztó által vásárolt termék bruttó ára:

• 10.000 – 100.000 forint, akkor a kötelező jótállás időtartama 1 év, ha
• 100.000 – 250.000 forint, akkor a kötelező jótállás időtartama 2 év, ha
• 250 000 forint vagy afeletti, akkor a kötelező jótállás időtartama 3 év

A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a terméket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a termék átadásának napja.
A jótállás jogosultja csak fogyasztó lehet.
A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, aki a fogyasztóval a szerződést megkötötte. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás vagy a javítószolgálat gondoskodik.

Ha a termék – rendeltetésszerű használat során – a vásárlást követően 3 napon belül hibásodott meg, úgy a vásárló igényt tarthat azonos típusú, új készülékkel történő cserére. Ha cserére nincs lehetőség, akkor a vásárló kívánsága szerint a termék visszaszolgáltatása után visszafizetjük a vételárat, vagy egy más típusú készüléket adunk a vételár különbözet elszámolásával egyidejűleg. A termék cseréjével a jótállási idő újra kezdődik (a kicserélt termék, vagy annak részére vonatkozóan).

Ha a vásárló a termék javítása mellett dönt, akkor a javítási idő 30 nap.

A garancia a beüzemelő aláírásával, pecsétjével ellátott jótállási jegy, vagy az eredeti számla bemutatásával érvényes.

Hővisszanyerős szellőztető rendszerekkel kapcsolatos garanciális kötelezettség csak abban az esetben áll fenn, ha azt szakember helyezte üzembe és az Onixcom Kft. által készített üzembe helyezési jegyzőkönyvet hiánytalanul kiállították és a kivitelező aláírásával, pecsétjével ellátta.

A nem rendeltetésszerű használatból, helytelen szállítás, tárolás vagy törés miatt bekövetkezett hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető!

A légtechnikai készülékekkel kapcsolatos szakszerűtlen beszerelés, felhasználás illetve üzemeltetés kapcsán az alábbi esetekben szavatossági igény nem érvényesíthető:

  • Szűrőbetéttel ellátott készülékek meghibásodása, teljesítmény csökkenése, ami a szűrőcsere elmulasztásából adódik
  • A ventilátor rendeltetésétől eltérő üzemeltetési körülmények esetén. Különös tekintettel a szállított levegő hőmérsékletére, tisztaságára vonatkozóan.
  • Konyhai elszívó rendszerbe (gyros sütő, ipari konyha, étterem, stb.) az e célra tervezettől eltérő típus beépítése.
  • A ventilátor és légcsatorna rendszer rendszeres tisztításának elmulasztásából eredő meghibásodás, tűzeset, teljesítmény csökkenés
  • 3 fázisú ventilátorok beépítése esetén motorvédő kapcsoló hiánya

A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Az Eladó által javasolt műszaki megvalósítás nem egyenértékű a gépszeti tervdokumentációval, így a végleges rendszer szakszerű kiépítésével és működésével kapcsolatban az Eladót felelőség nem terheli.

Békéltető testülethez fordulás lehetősége

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztői panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:https://bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az Adatkezelési tájékoztatónkat IDE KLIKKELVE olvashatja el.

Kapcsolat, Jogorvoslat

Az üzemeltető adatait teljes körűen megtalálja az “Kapcsolat” oldalon. Ha a vásárló úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény szerint járhat el.

Ügyfélszolgálat

Telefonon: +36 70 943 9358, +36706006763 munkanapokon 9-16 óráig
Személyesen: 2092 Budakeszi, Szüret u. 2. munkanapokon 9-16 óráig
Postacím: 2092 Budakeszi, Szüret u. 2.

Tájékoztató adatok

Tulajdonos és üzemeltető: Onixcom Kft.
Székhely/Telephely: 2092 Budakeszi, Szüret u. 2.
Adószám: 12907399-2-13 HU 12907399
Cégjegyzékszám: 13-09-101686
Bankszámlaszám: K&H BANK 10403095-50526680-74491007
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-62877/2013
Tárhely szolgáltató: EZIT Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: Victor Hugo u. 18-22., Cégjegyzékszám: 01-09-968191)