GYIK – Kérdések – válaszok

Ventilátorbolt Gyakran ismételt kérdések cikk kép

Kérdése van oldalunk használatával vagy a megvásárolandó termékkel kapcsolatosan? Nézzen körül a gyakori kérdések közt, bízunk benne megtalálja a keresett válaszokat.

Az alábbiakban két fő témakörben gyűjtöttük össze a leggyakoribb kérdéseket. A “Szellőzéstechnika, ventilátorok” témakörben általános szellőzéstechnikai információkat és készülék választási tanácsokat talál, gyakran hivatkozva az általunk írt cikkekre. Javasoljuk, hogy nézze át szakmai oldalainkat is vásárlás előtt, így biztos hogy az Ön számára legmegfelelőbb készüléket fogja megvásárolni. A “Webáruház használata” fül alatt a rendeléssel, szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdésekre talál választ.

Milyen termékek találhatóak webáruházunkban?

Webáruházunkban a légtechnikai és szellőztetéssel kapcsolatos termékek széles kínálata megtalálható.

Ipari ventilátorok közül a nagy teljesítményű, robbanásbiztos, tetőre szerelhető vagy a magas hőmérsékletre tervezett ventilátorok és a beszerelésükhöz szükséges csövek, idomok, zsaluk és rácsok széles kínálata megtalálható termékeink közt.

Lakossági és háztartási felhasználásra, (tipikusan fürdőszoba-WC szellőztetésre) az olcsó ventilátortól egészen a magas minőségű, alacsony fogyasztású és halk ventilátorokig minden megtalálható webáruházunkban.

Nyáron elviselhetetlen a meleg? Nézzen körül hűsítő ventilátoraink között, ahol talál mennyezeti, oldalfali, vagy padlóra helyezhető ventilátorokat. Ezek segítségével kellemes közérzet biztosítható a lakásokban és ipari létesítményekben, üzletekben kánikula idején.

Télen kandallóval fűt? Kandalló ventilátoraink biztosítják a meleg levegő eljuttatását a lakás többi részébe, így a téli időszakban költséghatékonyan és komfortosan kifűthető az egész lakás. A kandalló fűtéshez minden szükséges kiegészítő megtalálható kínálatunkban.

Hogyan lehet a termékek ellenértékét kifizetni a webáruházban?

A megrendelt ventilátorokat vagy kiegészítő termékeket a következő módokon lehet kifizetni:

Utánvéttel a csomag kiszállításakor. Ebben az esetben a futárnak kell kifizetnie a megrendelt áru ellenértékét. A számlát a csomagban találja.

Bankkártyával. Webáruházunkban lehetősége van bankkártyával is fizetnie a K&H Bank biztonságos fizetési felületén keresztül. További információk a biztonságos bankkártyás fizetésről:
Az elfogadott kártyatípusok:
MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
VISA, VISA Electron

Banki utalással. Amennyiben Ön banki utalással szeretné kiegyenlíteni a vásárlás ellenértékét, arról díjbekérőt küldünk email-ben. Ez alapján indíthatja az átutalását, majd az utalás megtörténte után és a díjbekérő összegének jóváírása után futárral küldjük a termékeket.

Személyes átvétel esetén készpénzzel is fizethet irodánkban a termékek átvételekor.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Igen, webáruházunkban a termékek megrendeléséhez az előzetes regisztráció nem szükséges.

Visszatérő vásárlóinknak azonban előnyös lehet, így nem kell minden rendelésnél megadniuk a számlázási és szállítási adataikat, valamint az eddigi rendelések is megtekinthetőek regisztráció után. A regisztrációs folyamat a rendelés elküldésének folyamatában elvégezhető.

Milyen adatokat kell megadni regisztráció során?
Csak olyan adatok megadása kötelező a regisztráció és a rendelés során, amelyek a kapcsolattartáshoz és a szállítási, számlázási adatokhoz szükségesek. A hibásan megadott szállítási és számlázási adatokból eredő szállítási késedelemért és többletköltségért nem vállalunk felelősséget!

További információ adatkezelésünkről: Szállítási és vásárlási feltételek

Mennyi idő alatt szállítják ki a termékeket?

Termékeink elérhetőségét az adott termék oldalán feltüntetjük. Ez alapján a kiszállítási idők a következők szerint alakulnak:

  • Raktáron található: Szállítás 1-2 munkanapon belül
  • Pontos raktárkészlet információ nem elérhető: Egyes gyártók nem tudnak pontos raktárkészlet információt szolgáltatni, de készletet tartanak. Ebben az esetben a szállítási idő 1-5 munkanap lehet
  • Webáruházon keresztül nem rendelhető: A termék vagy ideiglenesen elfogyott, vagy olyan jellegű amire egyedi szállítási ajánlatot kell adnunk. Ez esetben egy űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba velünk, hogy a termék szállításának pontos időpontját megadjuk.

Kaphatok egyedi kedvezményt?

Természetesen!

Webáruházunkban az alábbi kedvezményekkel vásárolhatnak ügyfeleink:

– A termékek leírásánál feltüntettük az elérhető kedvezményes árakat amennyiben Ön több darabot szeretne vásárolni. Ezeket a kedvezményeket rendszerünk automatikusan számolja a termék kosárba tételekor.

– Hírlevelünkre feliratkozó vagy a Facebook oldalunkat követő ügyfeleink egyedi kedvezményekben részesülnek, amelyeket kuponok formájában biztosítunk, valamint első kézből értesülnek akciós árainkról.

– Viszonteladó üzleti partnereinknek nagykereskedelmi árakat biztosítunk.

Meddig módosítható a rendelésem?

A rendeléseket módosítani a csomag lezárásáig lehetséges.

Amennyiben a számlázási vagy a szállítási adatokban illetve a rendelt termékekben történik változás, kérjük minél előbb email-ben értesítsenek minket, hogy kollégáink a kért változtatást a csomag feladása előtt elvégezhessék.

Hogyan kapom meg az ÁFA-s számlát?

Minden rendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki vevőinknek. Az eredeti számlát minden esetben a csomag tartalmazza, ezért kérjük figyelmesen bontsák ki a csomagokat és a számlát szükség esetén továbbítsák a pénzügyi osztály felé.

Átvettem a csomagot és rossz termék volt benne. Mi a teendő?

Ilyen esetben kérjük vegye fel velünk  a kapcsolatot email-ben vagy telefonon, hogy a termék cseréjével kapcsolatos teendőket megbeszélhessük.

Kapcsolódó cikkek: